משלוח ראשון של החיסון של פייזר – נחת בישראל

    איתי גדסי וצבי טסלר 4 Comment on משלוח ראשון של החיסון של פייזר – נחת בישראל

    משלוח ראשון ובו חיסונים לקורונה מתוצרת חברת פייזר נחת הבוקר בישראל. נתניהו ואדלשטיין קיבלו את המשלוח | ראה"מ נתניהו: "זהו יום חג; אני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל"

    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on התרגיל הפוליטי המבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רה"מ נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין קיימו הבוקר (שלישי) טקס מיוחד בנתב"ג לציון הגעת המשלוח הראשון והמצומצם של כמה אלפי מנות חיסון נגד קורונה של חברת התרופות האמריקנית 'פייזר', שמטרתו בחינת הליך קליטת החיסונים בארץ לקראת הגעת משלוח נוסף של חיסונים בכמות גדולה יותר ככל הנראה בימים הקרובים.

    רה"מ שהתקשה להסתיר את התרגשותו מהגעת החיסונים לארץ הביע אופטימיות רבה לגבי הצלחת החיסון ואף הצהיר כי בכוונתו להוכיח זאת ולהוות דוגמא לאזרחי ישראל כדי שיתחסנו ללא חשש.

    נתניהו: "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלת ישראל, וזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד, חודשים ארוכים, עם שר הבריאות ואנשי משרדו, כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה. הנה כאן אתם רואים את המלגזה מורידה את החיסונים הראשונים, נביא לכאן מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל".

    "שוחחתי אתמול בערב שיחה שמינית עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלה. אני רוצה להודות לו ולצוותו. אנחנו כאן ביום חג גדול למדינת ישראל. אנחנו רואים את הסוף. צריך עדיין לשמור על הכללים, על המסכות, על הידיים, על המרחק, אבל הסוף נראה לעין. מה שחשוב לי שאזרחי ישראל יתחסנו".

    "אני מאמין בחיסון הזה. אני מצפה שהוא יקבל את האישורים המתאימים בימים הקרובים ביותר ואני רוצה שאזרחי ישראל יתחסנו, וכדי לעשות זאת אני רוצה לשמש להם דוגמא, ואני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל. אני בטוח שרבים מכם יעשו גם כן. אנחנו רואים את הסוף בקצה המגפה. זהו יום חג לישראל".

    יצויין, כי פייזר ממתינה עדיין לאישור רשמי של מנהל התרופות האמריקני שככל הנראה יוענק לה ביממה הקרובה-
    אחרי שזכתה באישור מנהל התרופות האירופי וכבר החלה בהפצת החיסון מתוצרתה בבריטניה.

    הנשיא טראמפ חתם על צו מיוחד המעניק עדיפות ראשונה לאזרחי ארה"ב במתן חיסונים מתוצרת פייזר לפני הפצתם במדינות אחרות אך ישראל הינה בין המדינות הראשונות בעולם שמקבלות את מנות החיסון מתוצרתה. בנוסף חתמה ישראל על הסכמים עם חברות תרופות נוספות שפתחו חיסון לקורונה ובימים אלה נמשך ניסוי החיסון הישראלי שפותח על ידי המכון הביולוגי בנס-ציונה.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עכשיו יהיו מריבות מי הראשון
      ביבי או רבלין
      וכל חברי הכנסת המהוללים

    2. 2

      סוף כל סוף הגיע החיסוניים עלה והצלח שבעזרת ה יעזור לכל אם ישראל אמן

    3. 1

      אין כל קשר בין ביב לחיסונים!

      רוצים הוכחה?
      בשוויץ, בריטניה, אוסטריה, הולנד, ארה"ב, קנדה, דנמרק, צרפת, גרמניה, בלגיה… עוד??
      אין שום אדם העונה לשם ביב…

      פשוט! לא?!